بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی

ساخت وبلاگ

عکس محسن ابراهیم زاده, محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده طرفدار پرسپولیس و رنگ قرمز است

 

محسن ابراهیم زاده در 17 شهریور 1366 در تهران متولد شد. در کودکی قاری قرآن بود و در نوجوانی به موسیقی روی آورد. او از سال 1380 به بعد موسیقی را به صورت حرفه ای نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال ها آهنگ هایی را منتشر کرد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت خوبی به دست آورده است.

 

عکس محسن ابراهیم زاده, محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده خواننده ایرانی است 

 

در سال 1396 برای برنامه مهتاب شبکه تهران تیتراژ ویدیویی خواند که به شدت محسن ابراهیم زاده  را به محبوبیت و شهرت رساند، نام آهنگش سال نو می باشد.

 

مهدی کرد مدیر برنامه و تهیه کننده مرحوم مرتضی پاشایی بود، آشنایی محسن ابراهیم زاده با مهدی کرد از طریق فضای مجازی شکل گرفت و در حال حاضر مهدی کرد مدیر برنامه و تهیه کننده محسن ابراهیم زاده است.

 

محسن ابراهیم زاده مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است و هیچ خبر و عکسی از نامزدی و همسرش که توسط ایشان تایید شود در رسانه ها منتشر نشده است.

 

عکس محسن ابراهیم زاده, محسن ابراهیم زاده

 محسن ابراهیم زاده خواننده مجاز ایرانی است 

 

آهنگ های محسن ابراهیم زاده:

برداشت رفت

قهرمان بی ادعا

 بوی بارون

تا ابد

دورهمی

سال نو

تولدت

امشب

کجایی

ارباب عاشقی

شبگردی

غلاف

پای ثابتم

شبهای دیوونگی

درد دل

این دل رفت

مگه داریم 

کار دله

عزیز کی بودی

چقدر زود

بازم برف

دل مو

بهونه پره

تویارمنی 

دونه دونه

گرداب

 

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی...
ما را در سایت بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : faezeh irbiography بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 4 مرداد 1397 ساعت: 12:57

قریشی

زندگی نامه سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است و تنها عضو متاهل بین بازیگران جوان دلنوازان به حساب می آید. همسر او مهران اخوان ذاکری است و ۲۵ سال سن دارد . زندگی مشترک آنها چند سالی است که آغاز شده و روز های خوبی را با هم پشت سر میگذارند . سحر قریشی تنها یک برادر دارد و رنگ های مورد علاقه اش مشکی ، آبی و قرمز است . سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند . برای قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد . او حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد.

بیوگرافی کامل سحر قریشی

سحر قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس درباره نحوه ورودش به تلویزیون گفت: من کار اولم در زمینه بازیگری فیلم سینمایی «لج و لجبازی» به تهیه کنندگی آقای زبر دست بود. در مراحل پایانی این کار بودم که از طریق آقای خیرابی به آقای سهیلی‌زاده معرفی شدم. آقای سهیلی زاده از من دعوت کرد تا برای نقش یلدا که حدود ۳۵۰ نفر کاندید داشت، تست بدهم و خوشبختانه پس از تست مورد قبول واقع شده و برای بازی در این نقش آمدم.
وی با بیان اینکه بازیگران در کار روتین تلویزیونی بیشتر دیده می‌شوند، درباره بازتاب سریال «دلنوازان» اظهار داشت: استقبال مردم از این سریال خیلی خوب است و مردم در کوچه و خیابان مرا می‌شناسند و مورد محبتشان قرار گرفته‌ام. البته در این کار استرس هم داشته‌ام، چون در کنار پیشکسوتان بزرگی ایفای نقش می‌کردم و کار اولم بود.
وی افزود: من برای بازی در چنین سریال پر قسمتی تجربه چندانی نداشتم. ضمن اینکه نقشم هم پررنگ بود اما آقای سهیلی‌زاده با من همراهی کرد و کمک‌های او مرا به اینجا رساند.

بیوگرافی کامل سحر قریشی
وی درباره انتخاب بازیگران و اینکه آیا دوست داشته به جای بازیگر دیگری در این سریال ایفای نقش کندو پاسخ داد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در این باره صحبت کنم ولی به نظرم انتخاب بازیگران خوب است. روزی که من برای تست آمدم فقط برای نقش یلدا آمدم و امروز هم فکر می‌کنم هرکدام از بچه‌ها به بهترین شکل در جای خود قرار گرفته‌اند.
قریشی درباره نقش یلدا نیز عنوان داشت: به نظر من تمام گیرایی داستان در این است که پیش زمینه‌ای از زندگی یلدا وجود نداشته باشد. یلدا خودش پر از نگرانی و معماست و همین است که این جذابیت را برای این نقش ایجاد کرده است. تا آخر داستان مشخص نمی‌شود که یلدا که و چه بوده و همین تعلیق باعث می‌شود تا این نقش برای مخاطب خاکستری به نظر برسد و نداند که مثبت است یا منفی.
بازیگر نقش یلدا درباره اینکه دوست دارد همچنان در تلویزیون بازی کند و یا به سینما برود تیز تصریح کرد: به خاطر اینکه تلویزیون رسانه ملی است، پر بیننده‌تر است و قشر بیشتری از جامعه تلویزیون می‌بینند. ولی هم سینما و هم تلویزیون می‌توانند بازیگر را نشان بدهند و انتخاب درست نقش‌ها در این میان خیلی مهم‌تر است تا تکرار مکرر یک نقش. در تلویزیون می‌توان به قیمت تکراری شدن دیده شد، ولی من دوست دارم در هر دو وانر دیده شوم و نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم.
وی با بیان اینکه من بیشتر برایم نقش و فیلمنامه‌ مهم است و سینما و تلویزیون زیاد فرقی ندارد، گفت: یلدا را دوست دارم و با آن ارتباط برقرار کرده‌ام البته خیلی به من شباهت ندارد اما در اتفاقاتی که برایش می‌افتد، خودم را به جای او می‌گذارم و ری اکشن‌ها از طرف خودم بوده است.

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی...
ما را در سایت بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی دنبال می کنید

برچسب : ,بیوگرافی بازیگران حرفه ای سینما ,زندگی نامه سحر قریشی ,زندگی نامه هنرمندان ایرانی ,فیلم های سینمایی سحر قریشی ,هنرپیشه های ایرانی, نویسنده : faezeh irbiography بازدید : 124 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:20

غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

نام :مهران
نام خانوادگی :غفوریان
تاریخ تولد :۱۳۵۳/۶/۳
محل تولد :تهران
تحصیلات :لیسانس نقاشی
پیشه :بازیگر و کارگردان
تاهل :متاهل
———————————–
مهران غفوریان در سوم شهریور ۱۳۵۳ در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد. او از پدری تهرانی و مادری تبریزی متولد شده است و بزرگ شده تهرانسر و محله دریا میباشد.
پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال ۱۳۷۲ فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.
او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه شد و در رشته نقاشی به ادامه تحصیل پرداخت و در این رشته لیسانس گرفت .
کمربند مشکی کاراته دارد، بسیار مهربان و با گذشت است و مادرش را خیلی دوست دارد. بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، داریوش کاردان آغاز کرد.
از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گلها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد،
سپس این چند نفر را کارگردانی کرد و ساخت که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را کارگردانی کرد.

مهران غفوریان در تاریخ ۱۳ دی ماه ۹۳ متاهل شد و چندی پیش از آن در برنامه تلویزیونی گلخانه خبر نامزدی اش را اعلام نموده بود.

مهران یک برادر بنام مهدی غفوریان دارد که البته چند سالی از او بزرگتر بوده و در زمینه ی موسیقی فعالیت دارد .

کارهای سینمایی مهران غفوریان

۱۳۹۳:مجرد ۴۰ ساله – شاهین باباپور
۱۳۹۲:کالسکه – آرش معیریان
۱۳۹۱:خواستگاری قلابی
۱۳۹۱:سر پیری معرکه گیری
۱۳۹۱:جا به جا
۱۳۹۰:نردبان چوبی
۱۳۹۰:شیطان در می زند
۱۳۸۹:من پلیس نیستم
۱۳۸۹:رفیق فابریک
۱۳۸۹:سه نفر روی خط
۱۳۸۹:پیتزا مخلوط
۱۳۸۸:بی ستاره
۱۳۸۸:شیر و عسل
۱۳۸۸:حلقه های ازدواج
۱۳۸۸:میش
۱۳۸۸:فوتبالی ها
۱۳۸۷:پرواز مرغابی ها
۱۳۸۷:توهم
۱۳۸۵:دختر میلیونر
۱۳۸۵:کلاهی برای باران
۱۳۸۵:زن بدلی
۱۳۸۳:انتخاب
۱۳۸۳:شارلاتان
مجموعه های تلویزیونی مهران غفوریان :

۱۳۹۳ در حاشیه – مهران مدیری
۱۳۹۳ سیگنال موجود است
۱۳۹۳ خاتون
۱۳۹۲ روزهای بد بدر – سعید آقاخانی
۱۳۹۲ شوخی کردم – مهران مدیری
۱۳۹۱ خانه اجاره ای
۱۳۹۰ چمدان
۱۳۹۰ خانه اجاره ای
۱۳۹۰ راه در رو
۱۳۸۸ زن بابا سعید آقاخانی
۱۳۸۸ عید امسال
۱۳۸۴ ارث بابام جواد رضویان
۱۳۸۲ ورود ممنوع ممنوع
۱۳۸۱ زیر آسمان شهر – سری سوم
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر – سری دوم
۱۳۸۰ طبقه وسط مهران غفوریان
۱۳۷۹ گلهای ۷۹ مهران غفوریان
۱۳۷۹ تماشا ۷۹
۱۳۷۸ شب روباه
۱۳۷۸ گلهای ۷۸
۱۳۷۸ زیر آسمان شهر
۱۳۷۸ این چند نفر
۱۳۷۸ حرف تو حرف
۱۳۷۷-۱۳۷۸ عید آن سالها
۱۳۷۷ گلهای ۷۷ مهران غفوریان
۱۳۷۶ عروسی ۷۷
۱۳۷۶ گلهای ۷۶
۱۳۷۶ سلام سلام
۱۳۷۵ مسابقه پنچ
۱۳۷۵ فروشگاه
۱۳۷۳ لبخند سوم

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی...
ما را در سایت بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی دنبال می کنید

برچسب : ,بیوگرافی بازیگران و خوانندگان ایرانی ,زندگی شخصی مهران غفوریان ,زندگی نامه هنرمندان ایرانی ,مجموعه تلویزیونی مهران غفوریان ,کارهای سینمایی مهران غفوریان, نویسنده : faezeh irbiography بازدید : 106 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:19

یوسف تیموری

بیوگرافی یوسف تیموری

نام:یوسف

نام خانوادگی:تیموری

تاریخ تولد:۱۳۵۸/۱۰/۶

محل تولد:تهران

تاهل:متاهل

فرزند:آرمین

——————————
زندگی شخصی یوسف تیموری

یوسف تیموری واقف ششم دی ماه سال ۱۳۵۸ در غرب تهران متولد شد. وی فرزند دوم خانواده است و دو خواهر و یک برادر دارد. او تحصیلات خود را تا مقطع فوق دیپلم و در رشته هنر ادامه داد.

او علاقه ای به تیم های باشگاهی ندارد و آرزوی او موفقیت تیم ملی است. او در اظهار نظری جالب عنوان کرده است که اگر بازیگر نمیشد به سراغ دروازه بانی می رفت. آقا یوسف که در دوران دانشکده او را بابک صدا میزدند به موسیقی علاقه دارد و آشنایی هم با نواختن گیتار دارد.

یوسف تیموری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیشتر او را به عنوان بازیگر فیلم های طنز می شناسیم چند سال است که با یک دختر تایلندی آشنا شده و با ازدواج می کند.

این زوج ۱٫۵ سال بعد صاحب یک پسر به نام آرمین می شوند که بیشتر به مادرش شباهت دارد.
مصاحبه ای کوتاه یوسف تیموری و همسرش را در ادامه می خوانید:

یوسف تیموری:برای بازیگری مثل من، ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود. به دلیل اینکه ناخودآگاه زمینه ذهنی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند که شاید دروغ است و من در حال نقش بازی کردنم. واقعیت این است که به مسئله زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند.

–با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش توضیح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب کرده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

–اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

همسر یوسف تیموری: اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعا یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.

–من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.
فعالیت بازیگری یوسف تیموری

یوسف تیموری دوره های بازیگری را در کلاسهای استاد سمندریان گذرانده و یکی از شاگردان ممتاز این دوره ها بوده است. اودر سال ۱۳۷۶ با مجموعه طنز سیب خنده به کارگردانی رضا عطاران در تلویزیون دیده شد و با مجموعه عروسک مجید دلبندم به شهرت رسید.

سریال مجید دلبندم به کارگردانی رضا عطاران ماجرای عروسکی دست دراز به نام مجید است که با شیرین کاری هایش در هر قسمت یک ماجرای زیبا و خنده دار خلق می کند.

سریال زیر آسمان شهر عنوان اولین سریالی بود که یوسف تیموری در آن به ایفای نقش پرداخت. او در این سریال نقش پولاد را بازی میکرد.

زیر آسمان شهر یک مجموعهٔ طنز اجتماعی بود که در سال ۱۳۸۰ خورشیدی از شبکه ۳ سیما پخش می شد. این سریال به دلیل پخش هر شب و دست اندرکاران موفق، توانست از مجموعه های بسیار موفق صدا و سیمای ایران بشود.

یوسف تیموری در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم سینمایی دختر شیرینی فروش به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب وارد عرصه سینما شد.

خلاصه داستان: پسر و دختر دو خانواده قصد ازدواج دارند ولی ۲۰ سال است به دلیل دخالت خانواده هایشان موفّق به این کار نشده اند!…
فیلم شناسی یوسف تیموری
سینما

۱۳۸۹ به روح پدرم
۱۳۸۸ پرستوهای عاشق
۱۳۸۷ چشمک
۱۳۸۷ در شب عروسی
۱۳۸۷ موش
۱۳۸۶ مجنون لیلی
۱۳۸۵ خواستگار محترم
۱۳۸۵ دختر میلیونر
۱۳۸۲ بوتیک
۱۳۸۲ معادله
۱۳۸۰ دختر شیرینی فروش
فیلم ویدیویی، تلویزیونی

۱۳۹۳ بچه های نسبتا بد
۱۳۹۱:بچه های عوضی
۱۳۹۱:ماشین عروس
۱۳۹۰:کبری ۰۰۱۲
۱۳۸۹:سیا زنگی
۱۳۸۹:مواضب خودت باش عزیزم
۱۳۸۹:عاشقی با اعمال شاقه
۱۳۸۹:ارث شیرین
۱۳۸۹:کات کلانتری
۱۳۸۹:وفا ۲۰۱۲
۱۳۸۹:گوهر
۱۳۸۹:با من شوخی نکن
۱۳۸۹:یک بام و دو هوا
۱۳۸۸:هشت
۱۳۸۸:کادوی در به در
۱۳۸۸:دامادی به نام صفر
۱۳۸۸:به روح پدرم
۱۳۸۸:کبری ۰۰۱۱
۱۳۸۷:قاتلین پیرمرد
مجموعه های تلویزیونی

۱۳۹۴:حالت خاص (افشین اربابی)
۱۳۹۴:آمین

۱۳۹۲:خروس
۱۳۹۱:سایه سلطان
۱۳۹۱:تجربه های آقای خوشبخت
۱۳۹۰:سایه سلطان
۱۳۹۰:دست بالای دست
۱۳۸۹:سه دونگ، سه دونگ
۱۳۸۹:راه در رو
۱۳۸۸:باغ شیشه ای
۱۳۸۷:ماه عسل
۱۳۸۷:غیر محرمانه
۱۳۸۷:خط شکن
۱۳۸۶:تله فیلم «بختک»
۱۳۸۶:یک وجب خاک
۱۳۸۶:قرارگاه مسکونی
۱۳۸۵:زندگی به شرط خنده
۱۳۸۳:کوچهٔ اقاقیا
۱۳۸۲:زیر آسمان شهر ۱
۱۳۸۲:آشتی کنان
۱۳۷۸:این چند نفر
۱۳۷۷:مجید دلبندم
۱۳۷۶:سیب خنده

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی...
ما را در سایت بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی دنبال می کنید

برچسب : ,بازیگران سرشناس سینما ,بیوگرافی هنرپیشه های ایرانی ,خانواده یوسف تیموری ,زندگی شخصی یوسف تیموری ,زندگی نامه بازیگران ایرانی, نویسنده : faezeh irbiography بازدید : 124 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:19

 

افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار هنرپیشه مشهور ایران با محمد امین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد ازدواج کرده است

شنیده ها حاکی از این است کهمهناز افشار بازیگر پرکارو مشهور کشورمان بامحمد امین رامینپسر معاون مطبوعاتیریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نامزد کرده است. به روایتیمهناز افشارهنرپیشه مشهور ایران بامحمد امین رامینفرزند محمد علی رامینمعاون مطبوعاتی دولت احمدی نژادازدواجکرده است

البته قابل ذکر است این خبر در حالی منتشر شده کهمهناز افشاراین خبر را تکذیب نکرده است. اگر اخبار جدیدی از تایید یا تکذیب این خبر به دستمان برسد ان را در اختیار کاربران قرار خواهیم داد.
بیوگرافی محمد امین رامین

در زیر گزیده هایی از مصاحبه خبرگزاری برنا را بامحمد امین رامینفرزند محمد علی رامین میتوانید ملاحظه فرمایید.

محمدامین در این مصاحبه به نکاتی در مورد خودش و زندگیشان اشاره کرده است که خواندن آنها خالی از لطف نیست

محمدعلی رامین در سال ۱۳۳۲ در خانواده ای مذهبی در دزفول متولد شد و در جوانی به کشور آلمان عزیمت نمود و قریب به بیست سال را در آنجا مشغول تحصیل و فعالیت های فرهنگی بود و به دلایلی کشور آلمان با حضور وی در این کشور مخالفت نمود و پس از آن وی به ایران آمد و در آبان ماه سال ۱۳۸۸ طی حکمی از سوی سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون مطبوعاتی این وزارتخانه منصوب شد.

محمد امین رامین، متولد سال ۱۳۶۶، دانشجوی رشته علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و دوران کودکی را به همراه خانواده اش به علت موقعیت شغلی و درسی پدرش در آلمان زندگی کرده و پس از آن ساکن تهران شده است.

خودتان را معرفی کنید؟
محمد امین رامین متولد سال ۱۳۶۶.

نسل دومی هستی یا سومی؟
احتمالا نسل سومی.

تا به حال از نسل دوم صحبت شده؟
خیلی نه، یا ما خوب نفهمیدیم یا خوب تعریف نشده است.

دانشجو هستی؟
بله دانشگاه علامه، ترم ششم، سال سوم.

بیوگرافی کامل مهناز افشار

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد و متولد سال مار است.

مهناز افشار در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد، یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد، عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و … به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت و از سیندرلا، صدویک سگ خالدار، پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی کودکی اش یاد میکند.

رشته تحصیلیمهناز افشاردر دبیرستان علوم تجربی بود و برای ادامه تحصیل بمدت چهار سال در یک موسسه غیر انتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت.

بازیگری مهناز افشار از تلویزیون و با مجموعه تلویزیونی (عشق گمشده) در سال ۱۳۷۶ آغاز شد.

شباهت بیش از حدمهناز افشار به فائقه آتشین (گوگوش)باعث شد تا قبل و بعد از اکران فیلم « شور عشق » به خواست خود سوژه اول مطبوعات باشد. بعد از مدتی جنجال مطبوعاتی و پس از توقیف فیلم « خاکستری » مدتی از او خبری نبود. تا اینکه پس از یکسال با بازی در فیلم « نگین » به سینما بازگشت.

مهناز افشاربا فیلم (دوستان) به کارگردانی علی حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت به اتفاقمحمد رضا گلزاربا حضور در فیلمهای (کما)، (زهر عسل)، (۱۳ گربه روی شیروانی)، ( تله)، (آتش بس) و (کلاغ پر) به نوعی میتوان گفت که یک زوج هنری تشکیل داده بودند.

شایان ذکر است که فیلمهای یاد شده همگی از پر فروشهای زمان خود بوده اند.

به اعتقادمهناز افشاربازی رئال خیلی سخت تر از انواع دیگر است در حالیکه مخاطبان سینما به دیدن وی در فیلم هایی که صرفا گیشه را مد نظر داشتند عادت کرده بودند،مهناز افشار با ایفای نقش کوتاهی در فیلم “سالاد فصل” نشان داد که توانایی هایش بسیار بیشتر از حضور صرف در این فیلمهاست و با بازی در (آتش بس) مهر تاییدی بر این مدعا زد برای قبول یا رد یک پیشنهاد با تهمینه میلانی، فریدون جیرانی و محمدرضا شریفی نیا همیشه مشورت میکند و اعتقادی به داشتن مدیر برنامه ندارد.

مهناز افشار حضور در “دعوت” حاتمی کیا را برای خودش اتفاق بزرگی میداند و از این اتفاق ابراز خوشحالی میکند. قرار بود در سریال “شمس العماره” به کارگردانی سامان مقدم ایفای نقش نماید اما از حضور در این کار تلویزیونی انصراف داد. دلیل این انصراف جراحی دهان و لثه ذکر شد.

در سالهای اخیر از مهناز افشار بعنوان پولسازترین سینمای ایران یاد شده و حضورش در هر فیلم با فروش خوبی مواجه بوده است.

مهناز افشاردر میان ورزشها به اسکی و شنا علاقه دارد و به آنها می پردازد و البته والیبال هم جزء ورزشهای مورد علاقه ی اوست. در بیشتر نقشهایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد.

مهناز افشار کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد. همیشه دوست داشت نقشهای متفاوت و عجیب غریب بازی کند و می گوید: “آرزویم این است که نقش آنتونی کویین در گوژ پشت نتردام را بازی کنم.“

مهناز افشار می گوید تبریک تولد بهترین شادباشی است که تاکنون شنیده است و به معنای واقعی تولد را دوست دارد. خود را خیلی شکمو میداند و غذا خوردن را هم دوست دارد و می گوید: “به نظرم دست پختم عالی است چون به دلیل شکمو بودنم برای غذا پختن وقت می گذارم و طعم غذا هم برایم اهمیت فراوانی دارد” غذاهای مورد علاقه اش لوبیا پلو و ماکارونی است و به خاطر همین علاقه این غذاها را خیلی خوب می پزد.

افشار می گوید در زندگی همه چیز را فقط از خدا میخواهم و بس.

مهناز افشار مدتی شوی لباس داشت اما به خاطر وقت گیر بودنش از این کار صرف نظر کرد. در سینما به قسمت و اتفاقات ناشی از آن که برای آدمها رخ میدهند اعتقاد دارد و می گوید “من معتقدم که مسیرم مشخص شده است.” در کودکی از کارهای سخت که هیجان زیادی داشت لذت میبرد و به همین دلیل هیچوقت دوست نداشت دکتر یا مهندس شود بلکه میخواست راننده کام یون باشد.

مهناز افشار پس از اینکه بازی در فیلم “امشب شب مهتابه” را به پایان رساند در آفریقای جنوبی فیلم کوتاهی با عنوان “سیاه و سفید” پیرامون زندگی نلسون ماندلا ساخت که در آن موضوع آپارتاید را مورد توجه قرار داده است.

اگر قرار باشد برای معرفی دنیا به فضایی ها یک فیلم را انتخاب کند آن فیلم “اشکها و لبخندها” خواهد بود.

افشارعاشق تزیینات منزل است و دوست دارد هر چند سال یکبار فضای جدیدی برای خانه طراحی کند. همیشه وقتی فیلمهای خودش را می بیند احساس می کند راضی نیست و انگار خودش را در فیلمها دوست ندارد.

در اسفند ۱۳۸۶ در حمایت از کودکان کار بخشی از دستمزد یکی از فیلمهای خود را به آموزش این کودکان هدیه کرد. اعتقاد دارد که اتفاقهای خوب برایش دیر رخ داده اند اما با این حال خوشحال است که پله پله جلو میرود و پیشرفت میکند.

مهناز افشار جنگ را ترسناک ترین پدیده در دنیا می داند. در تنها دوره برگزاری مراسم زرشک زرین سینمای ایران فیلم” شور عشق” جایزه زرشک زرین را دریافت کرد. وی که در این فیلم بازیگر نقش اول بود اعتقاد دارد اختصاص یافتن زرشک زرین به “شور عشق” باعث شد که فیلم دیده شود. پول را خیلی دوست دارد و شاید عجیب باشد که به خرج کردنش – چه برای خودش و چه اطرافیانش- هم علاقمند است.

مهناز افشار تا قبل از حضور در فیلم “دعوت” تجربه اسب سواری نداشت و برای ایفای نقشی که در این فیلم داشت قبل از هر کاری به سوار کاری رفت.

نقش
۱۳۹۱ چه خوبه برگشتی بازیگر داریوش مهرجویی –
۱۳۹۱ از تهران تا بهشت بازیگر ابولفضل صفاری –
۱۳۹۰ هیچ کجا هیچ کس بازیگر ابراهیم شیبانی –
۱۳۹۰ پل چوبی بازیگر مهدی کرم پور شیرین
۱۳۸۹ برف روی کاج‌ها بازیگر پیمان معادی رؤیا
۱۳۸۹ یه عاشقانه ساده بازیگر سامان مقدم گندم
۱۳۸۹ سعادت‌آباد بازیگر مازیار میری لاله
۱۳۸۹ قصه پریا بازیگر فریدون جیرانی سروین فروزش
۱۳۸۸ طبقه سوم بازیگر بیژن میرباقری –
۱۳۸۸ پسر آدم، دختر حوا بازیگر رامبد جوان مینا
۱۳۸۸ خاطره بازیگر نادر طریقت –
۱۳۸۸ امشب شب مهتابه بازیگر محمدهادی کریمی سحر
۱۳۸۷ پوپک و مش ماشاالله بازیگر فرزاد موتمن پوپک
۱۳۸۷ شیرین بازیگر عباس کیارستمی Woman in audience
۱۳۸۷ دعوت بازیگر ابراهیم حاتمی‌کیا شیدا صوفی
۱۳۸۷ شبانه‌روز بازیگر امید بنکدار، کیوان علیمحمدی فوژان
۱۳۸۶ انعکاس بازیگر رضا کریمی –
۱۳۸۶ تسویه حساب بازیگر تهمینه میلانی سارا
۱۳۸۶ کلاغ پر بازیگر شهرام شاه‌حسینی –
۱۳۸۵ رئیس بازیگر مسعود کیمیایی طلا
۱۳۸۵ محاکمه بازیگر ایرج قادری –
۱۳۸۴ آتش‌بس بازیگر تهمینه میلانی سایه
۱۳۸۴ آکواریوم بازیگر ایرج قادری –
۱۳۸۴ تله بازیگر سیروس الوند نازنین محرابی
۱۳۸۴ چه کسی امیر را کشت بازیگر مهدی کرم‌پور مرجان
۱۳۸۴ کارگران مشغول کارند بازیگر مانی حقیقی –
۱۳۸۳ سالاد فصل بازیگر فریدون جیرانی مهرانگیز
۱۳۸۲ سیزده گربه روی شیروانی بازیگر علی عبدالعلی‌زاده –
۱۳۸۲ کما بازیگر آرش معیریان مریم
۱۳۸۱ دختری در قفس بازیگر قدرت‌الله صلح‌میرزایی –
۱۳۸۱ زهر عسل بازیگر ابراهیم شیبانی –
۱۳۸۰ نگین بازیگر اصغر هاشمی ندا
۱۳۷۹ خاکستری بازیگر مهرداد میرفلاح –
۱۳۷۹ شور عشق بازیگر نادر مقدس –
۱۳۷۸ دوستان بازیگر علی شاه‌حاتمی –
۱۳۷۸ شیرهای جوان بازیگر محسن محسنی‌نسب
مجموعه های تلویزیونی مهناز افشار:

کلاه قرمزی ۹۲ (۱۳۹۲)

– گمشده (۱۳۷۶)

مهاز افشار از زبان خودش:

• شروع کار بازیگری من از سال ۷۸ با سریال تلویزیونی به نام گمشده ساخته مسعود نوابی بود.

• دیپلم تجربی دارم.

• من وارد خونه هر کسی که می‌‌شم دکوراسیون خونشو عوض می‌‌کنم حتی در منزل خودمون هفته‌ای یکبار وسایل خونه رو جابه‌جا می‌‌کنم و دوست دارم در این رشته تحصیلات خودم رو ادامه بدهم، عاشق دیزاین دکوراسیون هستم.

• من ۴ سال تدوین خوندم ودر همین حیطه هم فعالیت کاری داشتم و همچنین کار در حیطه تیزرهای تبلیغاتی که چند کار انجام داده‌ام، کار خوب و قشنگی است و حس خوبی نسبت به کارم داشتم تا اینکه وارد بازیگری شدم.

• تاکنون ۹ یا ۱۰ کار سینمایی داشتم همین طور هم به تعداد کارهایم افزوده می‌‌شه.

• بر عکس همه، من در دوران کودکی و نوجوانی اصلا به بازیگری علاقه نداشتم و همیشه وقتی در مدرسه تئاتر اجرا می‌ شد، در می‌‌رفتم و فرار می‌‌کردم اصلا هم خوشم نمی‌‌آمد.

• قبل از قبول نقش سناریو رو می‌‌خونم، البته هر کسی روشی داره، من هم یکبار که سناریو رو خوندم، شب موقع خواب مرور می‌‌کنم با نقشم زندگی می‌‌کنم.

• فعلا من کارم بازیگریه و باید این کار را خوب انجام بدم، بعدا وقت برای کارگردانی زیاده.

• این اعتقاد رو دارم در فروش فیلم کلیه عوامل دخیل هستند، اگه بازیگر خوب باشه، ولی کارگردان خوب نباشه، مسلما کار خوب نمی‌‌شه، حتی عوامل پشت صحنه هم در فروش یک فیلم دخیل هستند.

• به خاطر تصادف بدی که داشتم از رانندگی ترسیدم و از اون موقع به بعد هیمشه کمربندم رو می‌‌بندم.

• چون شکمو هستم، دستپختم هم خوبه تمام زمانی که غذا در حال آماده شدنه سراجاق هستم.

• شاید من جزء خوش قول‌ترین هنرپیشه‌های سینما باشم.

• اصلا میونه خوبی با افراد بد قول ندارم. خوش قولی از نکات بارز زندگی من است.

• اگه مهناز افشار بازیگر نمی‌‌شد شاید راننده کامیون می‌‌شد! چون به کارهای سخت علاقه دارم.

• به نظر من هر کسی به هر کاری که بخواهد می‌‌تونه برسه در جهان هستی به هر چه بخواهید می‌‌تونید برسید فقط کافی است بخواهید. و چند سال پیش پدر خدا بیامرزم را از دست دادم، او قوت قلبی برای من در زندگی بود، یاد او همیشه در خاطرم است، روزی نیست که با یاد پدر زندگی نکنم او همه‌چیز من در این زندگی بود.

• مادرم مونس من است، اگر او هم نباشد، دیگر زندگی برایم معنا ندارد.

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی...
ما را در سایت بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی دنبال می کنید

برچسب : ,بیوگرافی بازیگران حرفه ای ,بیوگرافی کامل مهناز افشار ,زندگی نامه بازیگران ایرانی ,زندگی نامه مهناز افشار ,کارهای سینمایی مهناز افشار, نویسنده : faezeh irbiography بازدید : 119 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:17

خواجه امیری

زندگینامه احسان خواجه امیری

 

احسان خواجه امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد و فرزند آخر خانواده احسان خواجه امیری در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است.

پدر او ایرج از سر آمدان موسیقی سنتی و آواز است که بر شکوفایی و پرورش او تاثیر بسزایی داشته است. احسان شیفته و عاشق موسیقی است. کار حرفه ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه ای مستند که موسیقی بی کلام بود شروع کرد.
خانواده هنرمند
در یک خانواده کاملا هنرمند به دنیا اومدم، پدرم «ایرج» یکی از خوانندگان بنام و محبوب ایران است، مادرم هم از صدای خوبی بهره‌مند است اما هیچ‌وقت قسمت نشده که بخواند، خواهر بزرگترم هم موسیقیدان است
علاقه به خوانندگی
طبیعی بود که با داشتن چنین خانواده هنرمندی به خوانندگی علاقه‌مند شوم. خواندن در خون من است مطمئنا در هیچ کاری نمی‌‌توانستم به اندازه خوانندگی موفق شوم
شروع کار موسیقی
از شش سالگی با نوازندگی ویولن کارم رو آغاز کردم اما ورودم به دنیای موسیقی در سن سیزده سالگی بود، آواز رو هم نزد پدرم آموزش دیدم
من و بابام
در هفده سالگی اولین آلبوم را روانه بازار کردم. در آن آلبوم به همراه پدرم آواز خواندم البته هشتاد درصد آن آلبوم کار خودم بود
موسیقی سنتی
مدتی موسیقی سنتی یا همون ملی و ایرونی رو کار کردم. این سبک موسیقی را خیلی هم دوست دارم و پیشرفت خوبی هم در آن داشتم. پس از گذشت مدتی به این نتیجه رسیدم که در این کار نمی‌‌توانم آن‌چنان که باید اثرگذار باشم چرا که پرونده این سبک موسیقی را پدرم و آقای شجریان بسته‌اند و هیچ جایی برای من نگذاشته‌اند. من اگر تمام عمرم تلاش کنم، تازه می‌‌توانم به پدرم برسم و نمی‌‌توانم از آن بالاتر بروم

بیوگرافی و زندگینامه احسان خواجه امیری اززبان خودش!
پدرم
من عاشق صدای پدرم هستم. هیچ‌وقت صدایش از ذهنم پاک نمی‌‌شود. او پهلوان آواز ایران است. اصلا کسانی که در آن دهه در موسیقی ایران زحمت می‌‌کشیدند، بی‌‌نظیر و تکرارنشدنی بودند
هرچی آرزوی خوبه
فکر می‌‌کنم پس از خواندن این ترانه بود که مردم به طور کامل با چهره و نام من آشنا شدند. این قطعه از ترانه و آهنگ تاثیرگذاری بهره‌مند بود و شاید به این خاطر است که به دل اغلب مردم نشست
مدیونم
برای رسیدن به جایگاه فعلی‌ام خیلی‌ها برایم زحمت کشیدند. در وهله اول پدر و مادرم بودند و بعد دکتر یداللهی و آقای جعفری. من هیچ وقت لطف این افراد را فراموش نمی‌‌کنم و خودم را مدیون آنها می‌‌دانم
لذتبخش‌ترین لحظه زندگی
به نظر من برای خواننده هیچ‌چیز لذتبخش‌تر از آن نیست که مردم از صدا و کارش خوششان بیاید و هیچ‌چیزی نمی‌‌تواند جای این احساس را بگیرد که یک روز یک میلیاردر به من بگوید با کارت خیلی گریه کردم اما بعدش هم کلی لذت بردم… این زمان‌ها، می‌‌تواند لحظه‌های خوبی برای انسان و یک خواننده باشد

بیوگرافی و زندگینامه احسان خواجه امیری اززبان خودش!
مردم
اوایل وقتی مرا تو خیابون می‌‌دیدند، تعجب می‌‌کردند… بهم می‌‌گفتند باورمون نمی‌‌شد این صدا متعلق به پسر کم‌سن‌ و سالی مثل تو باشد
ترانه
به نظر من ترانه در موفقیت یک اثر نقش اصلی رو بازی می‌‌کند. من خودم روی این قضیه خیلی حساس هستم و حاضر نیستم هر ترانه‌ای رو بخونم. فکر می‌‌کنم ترانه‌ای موفقه که بتواند لحظه‌ای شنونده رو به فکر واداره… شخصا عاشق ترانه‌های دکتر یداللهی هستم. با قلمشان انس گرفتم حتی اگر ترانه‌ای که می‌‌خوانم متعلق به ایشان نباشد اما نظرشان را می‌‌پرسم
خواهرم
خواهرم یک موسیقیدان تمام‌عیار است و دیکشنری متحرک موسیقی است. او به لحاظ تئوری موسیقی در رده بالایی است تا به حال کارهای زیادی را تنظیم کرده است مثل آلبوم امید حجت… ولی خب من و اون نمی‌‌تونیم با هم به طور مشترک کار کنیم. اصلا آدم با نزدیکانش نمی‌‌تونه کار حرفه‌ای انجام بدهد.
مثلا من و خواهرم تا می‌‌خواهیم با هم کار کنیم، دعوامون می‌‌شه! البته بیشتر تقصیر خودم هست چون در کل آدم بی‌‌قراری هستم، نمی‌تونم بشینم تنها گوش بدهم. ۹۵ درصد داشته‌هایی رو هم که به دست آوردم، تجربی بوده است. این عادت تو زندگی شخصی‌ام هم هست. مثلا اگه یه نشانی رو بخواهم بگردم، از کسی نمی‌‌پرسم. خودم می‌‌روم و پیدا می‌‌کنم. حتی اگر ساعت‌ها وقتم رو بگیره
موفقیت یک اثر
موسیقی مثل حلقه‌های زنجیره، اگه حلقه‌ها درست به هم وصل نشود، از هم گسسته می‌‌شود. برای این‌که یک آلبوم خوب از کار درآید، تمام مراحل موسیقی از ضبط استودیو گرفته تا ناظر ضبط و نوازنده باید خوب باشند تا اثر به چشم بیاید

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی...
ما را در سایت بیوگرافی بازیگران و هنرمندان ایرانی دنبال می کنید

برچسب : ,بیوگرافی بازیگران ایرانی ,بیوگرافی خوانندگان ایرانی ,زندگی نامه احسان خواجه امیری ,زندگی نامه بازیگران ایرانی ,زندگی نامه های هنر پیشه های ایرانی, نویسنده : faezeh irbiography بازدید : 121 تاريخ : شنبه 15 ارديبهشت 1397 ساعت: 21:16